sobota, 28 stycznia 2012

Yyyyyyyy..!

Ale jestem wkurzona! Napisałam nowy post, z masą zdjęć i co? Wszystko znikło, tak po prostu! Yyyyyyy. Straciłam prawie godzinę a wszystko tak po prostu znikło -.- Teraz już nie mam czasu, żeby wszystko pisać od początku, wstawiać zdjęcia. Jeszcze kiedyś go napiszę ale nie wiem kiedy bo w ponirdziałek kończą mi się ferie i znowu szkoła. Teraz naprawde się spinam bo moja średnia w pierwszym półroczu jest najsłabsza ze wszystkich jakie miałam. Niby 4.06 to nie jest tak mało ale ja chcę więcej. Naprawdę zaniedbałam naukę ale teraz się postram :) Trzymajcie kciuki!



Za dwa tygodnie koncert!



Cieszę się strasznie! Bileciki w pierwszym rzędzie grzecznie czekają w szafce :)






I serdecznie zapraszam na bloga Mani, z którą widzimy się na koncercie! Mi ten blog baardzo się podoba, mam nadzieję że wam też!




U was też tak zimno? Brrrr...

Chyba śmigam pod cieplutki kocyk i zabieram się za czytanie Krzyżaków" :(



1 komentarz:

  1. zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com - organizuję LOSOWANIE sprawdź co możesz wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń