poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Witaaaaam! Od kilku dni jest przecudowna pogoda (no, może trochę za ciepło!), świeci przepiękne Słoneczko, wszystko zaczyna kwitnąć i wszystko zaczyna tak jakby na nowo ożywać. KOCHAM WIOSNĘ! Co prawda, trudno stwierdzić wiosnę. To, co dzieje się za oknem bardziej przypomina lato. Zimą mieliśmy jesień, wiosną mamy lato, to co będzie latem? Zima? Mam nadzieję, że nie :o
 W ostatnią sobotę wybrałam się z koleżanką do parku- wzięłam aparat, porobiłam trochę  zdjęć. Miałam zamiar porobić ich całą masę ale było tak gorąco, ze nie miałam siły latać z aparatem. W tym poście przedstawiam wam tylko 9 zdjęć- prosto z aparatu. Nie mam w czym przerabiać bo aktualnie nie jest zainstalowany na komputerze żaden program a nie chcę ściągać nic bez zgody brata, żeby znowu nie krzyczał :D
 Jutro pierwszy dzień maja- prawdopodobnie wybieram się z rodzicami na okoliczne wzgórza (przepiękne miejsca, i to tylko kilkanaście km od domu!), później na grilla do rodzinki. Zapowiada się bardzo miło :) Chyba wezmę aparat, bo tam naprawdę jest co fotografować!

 No nic, zapraszam do oglądnięcia zdjęć, może komentowania? A może ktoś zechciałby dodać się do obserwatorów? :>

 








 Tutaj dwa zdjęcia ulubionych kwiatków mojej mamy- storczyków. Zrobiłam je tylko "na próbę", żeby sprawdzić czy aparat działa tak jak trzeba a podobają mi się się bardzo, szczególnie to pierwsze :)



Dzisiaj odnalazłam na komputerze moją listę piosenek Ewy Farnej. Kompletnie o niej zapomniałam! Znowu nie mogę przestać słuchać tej piosenki: KLIK. Kocham ją <3

Życzę udanej Majówki i dużo Słoneczka! Do następnego! :)

3 komentarze:

  1. też już się z nim polubiłam!:) ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, super zdjęcia i świetny blog ;-)
    obserwujemy?? :)
    pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń